1. danhowellpng:

Congratulations danisnotonfire, for 4 million subscribers!!

    danhowellpng:

    Congratulations danisnotonfire, for 4 million subscribers!!

  2. September 17th 1531
  3. hey motherfuckers ask me stuff pls ily

  4. September 17th 2
    Anonymous asked: Hey so I kinda wanted to cut my hair like jack from all time low bc Hes rad but I'm a 12 year old girl and I don't think I can pull it off and I'm tryin to get a few peoples opinions do u think I should do it?

    dude come on you’re rad as fuck ok and you cut your hair the way you motherfucking want to and don’t give a motherfucking shit what people think fuck them as long as you’re happy that’s all that matters man

    September 17th 6
    Anonymous asked: HI SUNSHINE HOW THE FUCK ARE YOU

    NOT BAD BUTTERCUP HOW THE FUCK ARE YOU??

    September 17th 0
    Anonymous asked: Is it okay if I tell you about my crush???

    aye man go ahead!

    September 17th 2
    whatawonderfulwaytokill asked: Hi Nat! Miss you on my dash and was wondering how you're doing? Hopefully well? Maybe busy? Anyways, have a nice day, alrighty? <3 xoxo

    hey man yeah i am totally fine just not been on here for ages bc i have been moving to northern ireland and i haven’t had wifi in like 2 weeks haha! so yeah been really really busy just want to sleep for a week man ;-; but i will be alright dude! how are you doing son??

    September 17th 3
  5. sassmasterhowell:

Me &amp; @danisnotonfire are finally gonna be in Youtubers react with @thefinebros!! +

    sassmasterhowell:

    Me & @danisnotonfire are finally gonna be in Youtubers react with @thefinebros!! +

  6. September 10th 2828
  7. -  

  8. September 10th 3269
  9. BOOP.

  10. September 10th 2715
    Anonymous asked: When did you start watching dan and Phil?

    nearly 5 years ago man a long long time!

    (hey you ask me some questions)

    August 31st 1
    Anonymous asked: *HUGS YOU REALLY TIGHT* Pass this on please! send an anon to the first ten people on your dash

    TYSM LOVELY ♡♡♡

    August 31st 1
  11. August 31st 182
  12. zozeesarfati:

funny boys.

    zozeesarfati:

    funny boys.

  13. August 31st 124
  14. x

  15. August 31st 7146
  16. August 31st 5371